fredag 25. januar 2013

Snart helg

 
 
Snart er det helg, men like kaldt. Kulda har bete seg fast.
Men inne er det lunt, og så hoder jeg med varm med fredagssysler.
Hva det er? Jager kaniner å sånn.
Og ellers andre småting.
Om vel en uke skal jeg vise bilder og fortelle litt fra Italiaturen som
noen av oss i Trondheim Senior Høyre var på i september.
Mye arbeid før jeg får alt til å sitte.
Så forbereder jeg noe hekling som håndarbeid når jeg er på Namlat.
 
 
 
Mye utstyr for å vise noen bilder,
håper det blir bra

 
Hei i Sorrento var vi en uke.

 
Prøvehekling, hva det blir?
Vi får se

 
Der er kaldt, så nye votter må til


4 kommentarer:

  1. Go helg farmor, hilsen Sandra

    SvarSlett
  2. Nydelig håndarbeid du holder på med! Blir spennende å se hva du skal hekle og de vottene er jo bare nydelig! Så fint mønster, hvor har du funnet det?
    Her i nord er det også kaldt, minus 12 og vind. Godt å være inne og fyre i ovnen! God helg til dere!! :-)

    SvarSlett
  3. Endelig kunne jeg komme inn på bloggen din igjen!
    Har forsökt flere ganger i helgen og forrige uken, uten större hell...
    Handarbeid ligger nere her hjemme for tiden men du har jo storproduksjon! Herlig! Nydelig mönster i vottene, har du laget det selv?
    Ja kjölden er nå utbytt mot plussgrader - igjen!
    Kleem

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke laget mønstret selv, bare strikket de.

      Slett